جستجو کردن

لیست قیمت جت هیتر مرغداری در سال ۹۸

جت هیتر از مهمترین سیستم های گرمایشی سالن مرغداری محسوب می گردد

جت هیتر دستگاهی است که انرژی گرمایی مورد نیاز برای محیط های مختلف و از جمله سالن های پرورش طیور را تامین می کند و با متعادل کردن دمای داخل سالن در زمستان از تلفات ناشی از سردی هوا جلوگیری می کند برای خرید این محصول با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

لیست قیمت جت هیتر مرغداری

برای دریافت لیست قیمت جت هیتر مرغداری باید با بخش فروش شرکت تماس گرفته و از آخرین قیمت آن مطلع شوید

اهمیت استفاده از سیستم گرمایشی در سالن های مرغداری چیست؟

با توجه به توسعه و پیشرفت صنعت مرغداری و پرورش طیور در چند سال اخیر استفاده و بهره گیری از تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته که ضامن بهره وری و سوددهی روزافزون در این صنعت است، امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.
جت هیتر یکی از آن تجهیزاتی است که کارآفرینان بزرگ و موفقِ صنعت مرغداری استفاده از آن را در سالن های پرورش طیورِ خود، جزء مهمترین عوامل حفظ و نگهداری و مراقبت از سلامت طیور و کاهش تلفات ناشی از سرمای هوا در زمستان و در نتیجه سوددهی بالای خود میدانند.
بنابراین اگر شما خود را یک کارآفرین در این صنعت می دانید و یا در نظر دارید که با ایجاد یک مرکز پرورش طیور و مرغداری کسب و کار موفق و پر سودی را برای خود به ارمغان آورید بی شک خرید جت هیتر را باید در اولویت های خود قرار دهید.
و چیزی که هم اکنون نیاز دارید اطلاعاتی جامع و دقیق در مورد جت هیتر است پس تا آخر با ما همراه باشید تا شما را با نحوه کار، بازار و قیمت خرید جت هیتر و استفاده هرچه آسانتر آن، آشنا کنیم.

 

اهمیت استفاده از سیستم گرمایشی در سالن های مرغداری چیست؟

 

جت هیتر در مرغداری چگونه عمل می کند؟

جت هیترها بر ۲ نوع هستند: برقی و گازوئیلی

در جت هیتر برقی در مرحله اول المنت هایی که داخل هیتر تعبیه شده اند شروع به گرم شدن کرده و بر اثر گرم و روشن شدن آنها گرما هم تولید خواهد شد و در مرحله بعد به وسیله فن هایی که در پشت هیتر تعبیه شده اند جریان هوای سرد وارد محفظه دستگاه می شود و بعد از عبور کردن از جلوی المنت ها هوای مذکور گرم شده و به محیط بیرون هم گرما میبخشد، برای همین استفاده از جت هیتر برقی به عنوان یک دستگاه تولید هوای گرم سالم و پاک شناخته می شود زیرا هیچگونه گاز و ذرات زیان آور ندارد و در این فرایند هیچ گونه اشتعالی رخ نداده و گرمای ایجاد شده در اثر گرم شدن المنت ها است.
جت هیترهای گازوئیلی هم درست مانند جت هیتر برقی کار می کنند با این تفاوت که گازوئیل به عنوان یک منبع سوخت و تولیدکننده انرژی شروع به سوختن کرده و کوره را گرم می نماید. اما باید دقت داشت که جت هیتر گازوئیلی چون دودکش ندارد هوای گرم را به همراه گازهایی نظیر دی اکسید کربن و سایر گازهای ناشی از احتراق را وارد فضا کرده و این می تواند باعث آسیب به طیور شود.
بنابراین ممکن است با خود فکر کنید که تنها گزینه استفاده از جت هیتر برقی است،، اما باید به شما بگویم خیر، استفاده از جت هیتر گازوئیلی نیز بلامانع است البته به شرط داشتن سیستم تهویه در سالن ها.

و نکته دیگری که باید بدانید این است که جت هیتر دارای راندمان بالایی بوده و استفاده از آن کاملا مقرون به صرفه است و هدر رفت انرژی گرمایی که تولید می کند بسیار پایین خواهد بود برای همین استفاده از آن برای تولید انرژی گرمایی کاملا به نفع شما خواهد بود.

 

جت هیتر در مرغداری چگونه عمل می کند؟

 

خرید اینترنتی جت هیتر به قیمت کارخانه

سوال دیگری که حتما ذهن شما را مشغول و البته نگران کرده است قیمت جت هیتر است!!
قیمت جت هیتر نیز با توجه به نوع، مدل و اندازه های آن و شرایط، محیط و سالن ها والبته نیاز شما متفاوت است و شما می توانید تنها با تماس با مشاورین ما از لیست قیمت خرید جت هیتر در سراسر کشور با خبر شوید.

و نکته آخر اینکه جهت سهولت در خرید جت هیتر می توانید آنها را اینترنتی نیز سفارش داده و با قیمت کارخانه و با خیالی آسوده، راحت و مطمئن بخرید.

 

خرید اینترنتی جت هیتر به قیمت کارخانه

مطالب مرتبط