جستجو کردن

خرید و فروش جت هیتر برقی مرغداری

جت هیتر برقی دستگاهی است که با استغاده از انرژی برق گرمای مورد نیاز برای محیط های مختلف را تامین کرده و این کار را بر اساس فرایند داغ شدن المنت ها انجام می دهد. به صورتیکه المنت هایی که داخل هیتر تعبیه شده اند، شروع به گرم شدن کرده و بر اثر گرم و روشن شدن آنها گرما هم تولید خواهد شد یا می توان گفت عملکرد فن داخلی دستگاه کمک می کند تا گرمای ایجاد شده توسط المنت ها در سطحی وسیع توزیع شده و فضایی بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

جت هیتر

جت هیتر بر اساس سوخت مصرفی انواع مختلفی دارد، یک نوع آن برقی بوده و نوع دیگر آن با گازوئیل یا گاز کار می کند. جت هیتر با تولید هوای گرم دمای محیط را افزایش داده در نتیجه دمای مورد نیاز محیط را مهیا کند. با توجه به موارد استفاده از جت هیترها، نوع طراحی و تولید این دستگاه ها متفاوت می باشد. جت هیترها در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و به بازار عرضه می شود. جت هیتر به طور کلی در دو نو ارائه می شود

  • دودکش دار
  • بدون دودکش

جت هیتر برقی

جت هیتر برقی

جت هیتربرقی نوعی بخاری صنعتی است که برای تبدیل انرژی از یک منبع سوختی به انرژی گرمایی تولید شده است. جت هیترهای برقی معمولا به صورت تمام برقی و المنت دار طراحی و تولید می شوند که بدون بوجود آوردن مشکلاتی چون ایجاد آلایندگی زیست محیطی، دمای مورد نیاز را تولید کرده و موجب برطرف شدن نیاز محیط میشود. از این رو برای محیط هایی که دام و طیور وجود دارند بهتر می باشند. همچنین یکی از مزایای جت هیتربرقی این است که می توان در محیط هایی که سوخت های فسیلی وجود ندارد از آن استفاده نمود. جت هیتر برقی توصط شرکت های مختلفی تولید می شود که در زیر برحی از آن ها ذکر شده است.

تولید کننده جت هیتر برقی

  • برمو
  • سهند هواساز
  • اندیشه سبز

جت هیتر برقی

مطالب مرتبط